Trknkrc
Öncelikle geçmiş olsun. Bende aynı sıkıntıyı yaşadım. Hemoroid dediler ilçaları kremlei kullandım geçmedi. Tekrar doktora gittim çatlak dediler onun kremlerini kullandım ama bende hiç bi iyileşme yok en dayamanaz hale geldim ne çocuk emzibiliyorum ne oturabiliyorum. İnanın lavaboda ağlıyordum. Ve en son kendi doğum doktoruma gittim ve dedili canım halk arasında da çok bilinir ama niye bilemediler ki dedi. Doğumda büzdüm kemiği ( kalça kemiği ) kaymış meğer, kaldırttık oymuş yani 15-20 gün içinde düzeldim. Sizde eğer tedavilerden sonuç alamadıysanız muhtemelen öyledir. Bi baktırın derim. Çok kötüydüm ama ben anlatılmaz yaşanır eşime diyordum galiba içimde bişey kaldı 🙈