sonsuz17 ben Yeşilyurt Özalper mahallesindeyim. Benim ev 25 senelik bina ben evlenmeden içini yaptırdım. Konumu çok iyi marketler yakın hastane yakın. Mesela içini yaptırmayıp oturanlar bile satarsa 220 den aşağı satmıyor çok eski olmasına rağmen. Burada da sıfır evler var bende bir ara niyetlendim dalar 3+1 bulamadım güzel geniş olması açısından. Mesela annemler şeyh bayramda 3+1 baya geniş bir ev aldılar 400 bine. O da iyi denk geldi yoksa evler ateş pahası