Nuurr123 Sezeryan sonrası uyuşukluk ne zaman geçiyor acaba ve o zamana kadar oranın tüylerini neyle aldınız?
Leylaa_ Nuurr123 4 ay oldu hâlâ orada hissizlik var 2 ay sonra ağda yaptırdım alan kişiye söyledim çok dikkatli aldı ağrımadı
ikibabybirmom Nuurr123 5 ay oldu hala geçmedi garip bir his hem dokununca bişey hissetmiyorum hemde AGDa yaparken aciyormus gibi değişik oluyor yani
neslihan-87 Nuurr123 3 yıl önce sezaryen oldum aradan 1 yıl geçti uyuşma geçmedi.Sonra tekrar bir doğum yaptım buda 1 yıl oldu geçmedi
Nassss Nuurr123 Asla geçecek bişey değil ordaki sinirlerde kesildi onarılıp iyileşecek bişey değil 3 ay olcak benimde öyle hala onu bırak acıyo dokununca
Bir_prens_bir_prenses Nuurr123 bnm ilk bebegimde 1 yıl hissetmedim ama bunda hissediyorum 41 gunlugüz yapıştırmam açılmıştı ondan midir bilmem