Arkadaşlar 3 ay 10 günlük hamileyim ve 8 aylık bir bebeğim var. Doktorum 9.ayda sütten tamamen kesmemi söyledi. Bunun kolay bir yolu var mı? Devam sütü aldım dün gece yatmadan bir deneyeyim dedim 30 cc içti ve direkt göğsüme yapıştı 5 dk sonra uyuyakaldı. Nasıl yapacağım hiç bilmiyorum bu süreç zorlayacak gibi 🤦🏻♀️