Acemiannelerklububaskani memede uyuyorsa ama uzun uyuyorsa, gece ve gündüz uykuları çok problemli değilse memede uyuması taraftarıyım. Tabi her bebek anne ilişkisi dinamiği farklı. Benim bebeğim istediği zaman memede, istediği zaman kucakta, istediği zaman beşiğinde uyuyor. Huzurla uyusun benim için önemli olan o. O kendini nasıl rahat ve huzurlu hissedecekse öyle. Bebeğin rahatı benim rahatımdan önemli benim için. Evet yorulduğum zamanlar oluyor ama bu bebeğin suçu değil. Bunları bilerek getirdim dünyaya sonuçta. Bu kararı verirken de her iki ekolden insanların eğitimine katıldım bu arada. İçime böyle siniyor. İnstagram @oyacanak @attachmentparentingturkiye takip etmenizi öneririm bu iki sayfayı. Oya Çanak’ın 100 maddede bebek uykusu adlı serisini okuyun 🙏🏻