CanK Deryaaa123 çok ama anne sütü verdiğiniz için zararı yoktur. Doktorunuz bilgi verir zaten size. Bildiğim kadarıyla obezite sebebi değil anne sütü ama doktor daha iyi bilir. Kilo alımı fazla olmuş çünkü.
Alpbeybi Deryaaa123 sadece anne sütü veriyorsanız devam. İyi kilo almış, fazla bile ama anne sütünün diyeti olmaz. Mama verseydiniz azaltmanız gerekirdi
Deryaaa123 Alpbeybi Anne sütünü basta sarılığı vardı cok verdim şimdi de alıştı sürekli emmek istiyor iki saat geçsin diye oyaliyorum
Alpbeybi Deryaaa123 doktorunuz daha iyi bilir tabi. Biraz da genetik oluyor sanırım. Yani ben de anne sütü veriyorum sadece, bebem 4 aylıkken 5800dü 15 gün önce. Minyon bi bebe benimki, sizinki iri olacaktır.
Bebegimm1 Deryaaa123 anne sutunden sorun olmaz ben mama+emzirirken 2 aylikken o kilodaydi doktor iyi demisti sizinki de masallah
Halimbyd Deryaaa123 bebeğim 3 aylık olacak neredeyse. Ya 8 kilo ya da geçti 8 kiloyu. 3340 doğdu. Doktor anne sütü aldığı için sorun yok dedi.