Nutellamm Kızlar yeni cam ocak aldım siyah ve yemek yaparken baya ısınıyor patlar mı acaba çok korkuyorum başına gelen var mı napmaliym
herseyguzelolacakk Nutellamm patlayanları duydum evet. Mümkün olduğunca 4 gözünü birden kullanmayın ve uzun saatler ısınmasın. Allah korusun ne olur ne olmaz
Bebektsk1 Nutellamm bende cam kullanıyorum sadece reçel yaparken şerbetli şekerli birşey dökme yeter 3 yıldır kullanıyorum bir sıkıntı olmadı da keşke beyaz alsaydın siyahı sürekli silmek zorundasın
minimilena Nutellamm 4 gözü birden kullanmamaya dikkat edin bir de patlıcan falan közlemeyin servis öyle demişti bana
CerenKurt9 Benim de siyah cam siemens bi gun kaynayan suyu unutmusuz ocakta tasmista tasmis her yeri alev alev yaniyordu patlamadi ona ragmen patlamadiysa daha da patlamaz diye dusunuyorum 🤣
Saripapatyammm Nutellamm Anneminki patlamisti. Ocakta patlican közlüyormus tüm kapi camlarida açmış asırı esinti ve yuksek atesle patlamis.
zeynepmommm Nutellamm valla ben kullanıyorum hem de benim de siyah hiç memnun değilim hiç kullanışlı değil 1senedir kullanıyor um hep sıcak su dökülüyor daha bir şey olmadı sadece o sıcak suya direk bez sürme biraz soğumasını bekle
busra_tarkan_47 Nutellamm yani benimde cam ocağım ama hiç ısınmıyor dikkat edin lütfen yemek yaparken falan çocuk bulundurmayı mutfakta Ocak gözlerinin hepsini kullanmayın bir tane kullanın markası ne?