Seda19 Yeni teşhis konuldu, doktor neocate özel mama verdi, kızım 8 aylık bana da diyet yap hem emzir hem mama hem ek gıda oda alerjik menüler hazırla dedi, şimdi hiç fikrim yok gunde kaç cc kaç kez mama vermeliyim 😵💫
Ogulcan Seda19 canım geçmiş olsun bizde 1.5 aylıkkenden beri yaşıyoruz şuan 1 yaşındayız hala alerjimiz devam ediyor mama verdimi size yoksa normal mama kullanıyorsunuz
Seda19 Ogulcan teşekkür ederim canım benim Allah yardımcımız olsun çok zor bi süreç bu ya 😵💫 ben hep emzirdim mama kullanmadık, biberon bile tutmuyor nasıl alıştıracm o bile stres veriyor suan ve hiç bilgim yok hiç bisey hakkında İnan mamayı nasıl yapcam onu bile bilmiyorum doktor mama dediğinden beri onu araştırıyorum ☹️
Seda19 Kendimi çok kötü hissettim, nasıl yapacağım nasıl kıvıracağım bu işi, kızım çok meme düşkünü memede uyuyor her ağladığında mememi gösterip ver diyor şuan icin mama ver sadece dedi belirtiler azalırsa eğer mamayla devam ederiz dedi diyet sana zor gelebilir dedi çünkü bünyem çok zayıf bende diyet yapıp mama hiç vermeden emzirsem sadece ve ek gıda versem diyorum ama cesaret de edemiyorum bu sefer de sütüm azalır mı
Ogulcan Seda19 canım valla doktorunu bi sorgulat derim benim sütüm az olduğu için mama meme gidiyorum ve doktorum sütüm artsin diye listeler tarifler bile verdi ben mama karşıtı değilim oğlumu mama ile büyüttüm ama dediğim gibi sütüm azdı ve 3. Ayda bitti biz özel raporlu mama kullanıyoruz alerjimizden dolayı senin diyet yapman lazım canım içinde süt olan paketli ve normal hiç bir ürünü tüketmemen gerekiyor örneğin tereyağ çikolata gibi
Omom Seda19 benim de bünyem çok zayıf aylarca çok katı diyet yaptım Allah’a şükür bir şey olmadı. Kendinizi korkutmayın gözünüzde büyütmeyin , cesaretli olursanız üstesinden gelirsiniz 😊
Duygusuz Seda19 canım nasıl bir Dr mus o oyle yazık ya Dr unu degiştirme lisin mutlaka. Ben de zayıf bğnyeliyim 7 ay diyet yaptım hala da yumurta diyeti yapıyorum. Vitamin takviyelerin alırsın. Anne sütü cok kıymetli özellikle alerjik bebekler için. Sıkı diyet yap ve bebegini emzir mama cok kötü kokuyor ve tadı da cok kötü