Kızlar 6 gün önce doğum yaptım. Sarılığımız ilk kontrolde 12 çıktı ve sık sık emdir dedi Emzirdim yarım saatte bir. ikinci kontrole geldiğimizde 21.7 çıktı Doktor güzel beslenmiş neden böyle çok çıktı filan dedi ve acil yatış verdiler :( kaç gün Yatarız acaba iyi olur mu çocuğum :( evde de 2 yaşında kızım var Kaynanam bakıyor Eşim görevde o da burda değil :( çok üzgünüm ya ağlamamak için zor tutuyorum kendimi :(