Merhaba kızlar. Yarın bebeğime kızamık aşısı vurulacak, ateş vs yapıyor mu
Havacianne 9 ay aşısı mı var bnim yok da bna bir yaşında gelinecek dedi
Ardahsyn bazı yerlerde 9.ay da vuruyorlarmış. Salgın dan dolayı