Merhaba arkadaşlar umarım herkesin keyfi yerindedir. Bizler su anlık ıyıyız sukur asırı yaramazlıgımız dısında 😀 sizlere sorum oglum 1 ysına gırdı doktorumuz kan tahlılı yaptıAllaha sukur butun vıtamınlerımız cok ıyı cıktı sadece cınkomuz cok mınık az cıktı oda cınko takvıyesı alarak yerıne gelecektır umarım. Ddoktorumuz bıze ocean marka balık yagı onerdı. Kullanıyoruz d vıtamınını kestık. Sizin ekstradan kullandıgınız baska bır vıtamın takvıye varmı merak ettim . Yoksa sadece balık yagımı kullanıyorsunuz