
Merhaba kızlar bir sorum olacak.
benim rahmimde sürekli beyaz katı sıvı geliyor ve çok pis koku oluyor. Hamile olmadan önce 5 ay hiç adet olmamıştım doktora gittim ilaç verdi düzeldi ve hamile kaldım. Ama sürekli rahmim ağrıyor durduk yere ve aşırı tuvalete çıkıyorum bugün adet oldum yukarıdaki resimde belli oluyor tarihlerim ayda 2 defa oldum ama kanamam pembe renkte nedenini bilen varsa lütfen yardımcı olur mu? Doktora gitmek istemiyorum korkuyorum çünkü 1 defa türkiyede gittim rahim kanserinden şüphelendiler.