Merhaba anneler.. kızım 4 buçuk aylık. Doktor sadece bir çay kaşığı yoğurtla tadıma başlayabilirsin dedi. 3 gün üst üste yoğurt verdim bir çay kaşığı. Yoğurdu ilk verdiğim günde 4 saat sonra falan ocean demir vitamini verdim ilk defa. Bugün tam 5 gün oldu ve kaka yapamıyor öncesinde gün aşırı yapardı mutlaka. Mama+meme besleniyoruz bu arada. Ve çok ağlıyor aşırı huysuz hareketler yaptırıyorum zeytinyağıyla poposunu uyardım,içirdim. Fakat nafile hala yapamadı. Ne yapabilirim lütfen öneriniz varmı 😞