Aalime
Oğlumun cildi de 8.aya kadar bu şekildeydi kısmen, bizde kortizonlu krem kullandık ama bir fayda etmedi. Sonra bioderma atoderm kremini öneri üzerine aldım, her duş sonrası ve gece yatmadan önce tüm vücuduna sürüyordum, 1 hafta içinde hepsi geçti, oğlum 16 aylık şu an, hâlâ da nemlendirici olarak kullanıyorum, kendime de kullanmaya başladım o derece memnun kaldım.