Brglsrc25 beni kızımda solunum sıkıntısından dolayı 1 hafta yoğun bakımda kaldı taburcu olmadan 1 gün önce emzirmek için hastaneye çağrıldık bir baktım kapıda 2 kişi bekliyor emzirmek için ertesi gün bebeğimi almaya gittim 3 kişi bekliyor bebeklerini almak için aynı hafta doğan bütün bebekler ? yoğun bakıma alınmış tamamen hastane düzmecesi birde üzerine enfeksiyon kaptırdılar bebeğime antibiyotik verdiler …