Sehro65 Merhaba arkadaşlar bugün eşim ve Benin testim pozitif çıktı korona olmuşuz 2 aylık bebeğimi emziriyorum bebeğime bir şey olmaz değil mi
ArasinAnnesiiiiiii Sehro65 İçini ferah tut canım çift maskeni tak ellerini her emzirme öncesi mutlaka yıka sık sık emzir sende bol bol su ve vitamin al, inşallah hiçbir şey olmaz. Rabbim size de şifa versin.
Sdcnk Sehro65 geçmiş olsun . Maske takıp emzirebilirsiniz sütünüzden ona hastalık geçmez diye biliyorum. Bol su için bir de kozalak Macunu öneririm doğal olarak arkadaşım bu şekilde atlatmışti .