ckayraveannesi ama bu kabızlık değilki normal bir durum, zeytinyağı falan vermeyin boşyere, zorlanmasıda normal fazla ıkınıyor değilmi, şuan sindirim sistemleri gelişmediğinden mamayı 2-3 güne kadar dışkılamaları çok normal zorlamayın. Gaz damlası kullanabilirsiniz gazı içinde. Ayrıca ıkınmaları kas gelişiminede yardımcı oluyor. Yeterki 1 saati geçen kesintisiz ağlamaları olmasın. Doktora danışabilirsiniz.