TinkyWinky evet hiçbir zaman düzenli bir uykusu yoktu zaten oğlumun ama son 2 haftadır hatta belki daha fazla olmuştur 2-3den önce uyutamıyoruz. Dün 3ü gördük mesela. Gün içinde de çok huysuz. Sinir kalmadı artık böyle tükendiğimizi hissediyorum. Yemek konumuz da sıkıntı hiçbirşey yemiyor ıkı dakıkada bir emmek istiyor sadece. Bilmiyorum yani akışına bıraktık napıcağımızı bilmiyorum çünkü. Şikayet etmek istemiyorum😢