Hanımlar merhaba,
Bugün 3 ay 19 günlük bebeğimde mama yerken kızarıklık farkettim daha önce de farketmiştim ama ışıkdandır demiştim belli belirsizdi ama şimdi mama yerken yüzü kızarıyor belli bir şekilde ama herhangi bir huzursuzluk ağlama yememe ya da kakada herhangi bişey yok zaten kızarıklık da daha yeni olmaya başladı hep aynı mamayı kullandım hipp combiotic aynı zamanda anne sütü de alıyor anne sütü alırken böyle bir şey yok aylık kontrolü ayın beşinde acaba öncesinde doktora götürsem mi mamadan ya da biberondan olabilir mi acaba bilgisi olan var mı