Merhaba 🌸
Moral olarak hiç iyi değilim düzgün bir doktor bulmak istiyorum.
2 ayrı doktora götürdüm kızımı titresimli hırıltı, şiddetli öksürük, ve yeşil sümük için ama hepsi dinleyip temiz dedi. Bir kaç ilaç verdi..
Çocuğumun balgamı var anlıyorum diyip inanın ben istedim balgam söktürücü ama hiç bir ilaç 20 gündür fayda etmedi. Hala aynı. 7 aylık kızım yaşlı insalar gibi öksürüyor.
Bildiğiniz iyi bir doktor varsa öneride bulunur musunuz ?
İzmit’te olur orayada giderim.
Bitkisel şeylerde denedim. Ama yok fayda olamıyorum.
Doktorlarada şeyim yok ama insan çare bulamadikca çıldırıyor.