deniz_s Elleri yüzü biraz üşüyebilir bu sıkıntı değil aslında. Ensesi vs daha önemli. Acaba yazın neden hasta oldu çok, onu tespit ettiniz mi ? Üşümekten çok terlemek daha zararlı mesela. Dışarı çıkmazsa da bağışıklığı güçlenmez 🙂. Geçen gün burada 8 derece falandı giydirdik montunu vs çıkardık :) Kendinizden bi tık kalın giydirmeniz lazım diyor buradaki Alman dr ve uzmanlar.