Benimde bebeğim 3 ayını doldurdu ama çok hareket ettiremiyorum. Altını-üstünü değiştirirken bile çok sakin hareket ettiriyorum çünkü reflüsü var. Nerdeyse karın üstü hiç bırakamıyorum. İnşallah bizde yapabiliriz zamanla gelişimi geride kalmaz.
Çıngıraklarla oynatıyorum, kitap okuyorum, kartlara baktırıyorum bazen şarkı söylüyorum, aynaya bakıyoruz, yumuşak oyuncakları konuşturuyorum bazen de…