Arkadaşlar merhaba
benim kızım 2,5 aylık. Doğduğundan beri sürekli emme isteği var. Ve bu büyüdükçe daha da artıyor.
öyle çok ağlıyor ki emmeden asla ama asla susturamıyoruz. Ben de mecburen ağladıkça emzirmek durumunda kalıyorum. E emme süresi de inanılmaz uzun. Bazen saatlerce emziriyorum ve bırakmak istemiyor bırakınca ağlıyor.
Eski doktorumuz her istediğinde emzir demişti ama doktorun çoğu önerisi tatmin etmediği için doktor değiştirdim. Gittiğim doktor ise 2,5 aylık bir bebeğin en az 2 saatte bir emmesi gerekiyor daha erken emzirmemelisin gaz birikimi oluyor. Emme sıklığını azaltman gerekiyor dedi
ilk doğduğu gün emzik vermiştim ve çokta güzel alışmıştı kızım ama sağolsun doktorumuz ilk 1 ay yasak diyip bıraktırdı bir daha da asla alıştıramadım.
Ayrıca uykusuda aşırı düzensiz, gündüzleri hiç uyumuyor. Uyumadığı zamanlarda da hep huzursuz sürekli ağlıyor. Emme sıklığını nasıl azaltabilirim yaşayanınız var mı acaba çok çaresizim😢😢