Almilam_21 Merhaba benim ikizlerim var oğlumda çok gazlıydı. Kızım o kadar değildi ama Oğlum sürekli sıkıyordu kendini sürekli ağlıyordu kabızdı. Yapamıyordu tuvaletini. Aptamil kullandım o çok gaz yaptı. Bebelac gold 1 kullandım bir tık daha iyi geldi. Ama 3 aya girince rahatladık kalmadı gaz problemi çok şükür. Bu gaz probleminin kesin çözümü yok malesef ben çok gaz ilacı kullandım ise yaramadı. En son yaptırma yaptırdım o biraz iyi gelmişti. Allah kolaylık versin gazlı bebek çok zor 🤲🏻🌸