Hazal11 Kızlar oğlum sadece mama ile beslendiği için doktorumuz ek gıdaya geçmemiz gerektiğini söyledi. İlk çocuğum tecrübesizim yardımlarınıza ihtiyacım var.. ☺️🥰 yaptığınız doyurucu tarifleri benimle de paylaşırmsınız 🙏😌
Rengin Hazal11 ilk tadimlarla başlamalısınız. 3 gün kuralı vs. Yoğurtla başladım diye hatırlıyorum ben tabi 3 yıl gevti üzerinden. Sebzeleri haşlayıp ya da buharda pişirip tattirabilirsiniz.
Ipek1405 Bizim kide 5 aylık ben sebze ile basladım 11 gundur yiyor öncetatlı kabak sonra havuc sonra yeşil kabak sımdı de muz yıyor
ikicocukcokcocuk Ipek1405 ne kadar yiyor kaç öğün yiyor doyurmak için mi uğraşıyorsunuz yoksa tadımlık olup sonra hep mama mı veriyorsunuz
Ipek1405 İlk tadımlık veriyorum azar azar her bır sebzeyi uc gun deniyorum sonra tadımlar bitsin baçlıycam artık corba yemek falan
Ipek1405 Oglenlerı yedırıyorum ilk gun cay kasıgı ıkıncı gun ttalı ucuncu gun corba kasıgı kadar sebzeler meyveler bitsin dedıgım gıbı baçlıycam artık ıkı ogun doyumluk yapmaya