Kızlar oğlumla dışarda yemek yedik. Bulunduğumuz ortamdada biraz serinlik vardı sanırım. Ama yemeği yediğimiz gün gece kustu. Ya üşütme ya yemek dokunmuştur dedik. Geçti kusma derken iki gece daha bu şekilde uykudan uyandı kustu geri uyudu. Yemek konusunda yesin diye biraz zorladım galiba midesine fazla gelince oda kustu bunları. Bugün sağlık ocağına götürdüm azar azar ver yemekleri görünürde birşey yok ya gıdadan etkilenmiştir yada üşütme dedi. Gıdadan etkilenip yada üşütüp sadece gece kusma gördünüzmü fazla yedirdiğim içinmi tepki veriyor acaba. Çünkü gün içinde normal hareketli devam ediyor. Birde bulantı için neler yapıyorsunuz bebişlerinize.🙁