Sinem_ayaz Kızlar merhaba bebeğim 45 günlükken spral taktirdim taktirma esnasında kanamam oldu bugün 3. Gün hala devam ediyor kanamam leke şeklinde değil adet şeklinde normal midir acaba
sevdam4721 Sinem_ayaz bende aynı sürede taktırdım anca 1 ay yakın bttı kanamam 6 ayda da duzensızlık oluyo aslında doktora sormadan taktırdım doktorum keşke 6 ay rahım toplamasını bekleseydin dedı geçmiş olsun
zeynepmommm Sinem_ayaz benim de bugün 5 gün hala devam ediyor ama benim ki öyle adet gibi değil lekeleme bu arada ben kızım 4.5 aylık şimdi
Sinem_ayaz zeynepmommm bir hafta sonra kontrole çağırdı ultrasonda bakicak bakalım inşallah yerinde duruyordur
Sinem_ayaz Ben de sordum doktora kırkından sonra takariz demisti ondan taktırdım ikinci bebeğim plansız sürpriz oldu şansa birakmak istemedim bu sefer doktor ayrıca başka bı yönteme gerek yok dedi siz başka bı yöntem daha kullanıyor musunuz
zeynepmommm Sinem_ayaz adı cefaks 500mg film tablet enfeksiyon faln için 1 hafta kullancam sütte geçmiyor muş
Iremm124 Bende taktırdım kanama şeklinde oldu aynı sonra lekenme gibi birdahada adet gormedm hep lekelenme kahverengi akıntı oluyor