Teacher-mom bizde 2 aylıklığız. Emer bazen yarım saat bazen de 1 saat uyanık kalır, sonra uyur. Acıkınca uyanır. Sonra tekrar aynı döngü 😄 bazen 10-15 dk uyanık kalıyo ağlıyo. Değişiyo yani. Uyuyan çocuğunda uyandırmayın sonra ona alışır uyanır sürekli. Bırakın uyusun. Acıkınca uyanıyor artık zaten