Naziferabia Göğsüm aşırı derece sızlıyor iğne batıyor gibi en çok sol göğsüm öyle. Bebeğimi emzirmeye başlarken artık ağlıyorum o dereceye geldim. Böyle olan var mı hanımlar
Unknown Naziferabia Bende bir süre yaşamıştım. Geceleri özellikle uyuyamıyordum, ağlıyordum ağrısından. Öyle böyle derken geçti. Sanırım memeye süt indiği için ağrıyor. Ya da memeler süt olayına alışık olmadığı için alışana kadar ağrıyor.
pandemibebegi Naziferabia Özellikle süt inerken iğne batıyor gibi olurdu ilk zamanlar. Bir de ilk emmeye başladığında elektrikli çarpması gibi olurdu. Sonra geçiyor ama hiç olmuyor. Süt üretimi olduğu içn oluyor evet ama daha farklı dayanamayacağınız gibi bir acıysa göğüs ucunuz hassaslaşmıl olabilir.