Duyulurum Hellolo iki yıldır 25 lira ödüyordum türk Telekom. 10 GB İnternet 1000 dakika ve sms… Ama 43 oldu şimdi. Önceden arıyorlardı kabul edemem çok pahalı diyordum bana Özel indirim uyguluyorlardi. Ama şimdi aramadan mesaj atıyorlar mecburen seviyorum…
dinle_beni_bi Hellolo aynen. Yoksa hesaplı bir tarife söylemiyorlar. Ben öyle değiştirdim. Yoksa faturalarla baş edilecek gibi değil. Zaten int SMS dk ccok kalıyor kullanmadan. Ne gerek var yüksek meblaglara
Badem iki_prens_annesi turkceldim ben operatör değişimine özel ve 25 yaş altına vardı bu kampanya. Hala var mı bilmiyorum bir bakın isterseniz ama hat değiştirenlere çok uygun oluyor tarifeler
Esdoel Hellolo herkeste olmuyor canım bana Özel deldi 5 TL ye aynı yine 10 GB 30 TL ye de vardı 6 senedir kullanıyorum o yüzden heralde indirim var bana
Melis2021 Hellolo aynen çok sıkıntı o işler insan bişi izlemeye korkuyo geçen ay 200 GB kullanmışız bu ay 250 GB ödediğimiz fatura 108 TL bitecek korkusu yok
Hellolo minmin-hanim valla arttırıyorlar birkaç arkadaşın dediği gibi sizde yüksek kontörlüye geçicem filan deyin bakalım ne dicekler bende arıcam
hunilimomm Hellolo faturalı Vodofone normal 49 ama ben ekstra şeylerle 70 oluyor 1 GB ücretsiz sanırım bide 4 GB var paketin içinde bin dk 100 SMS Vodafone ile sınırsız konuşma
iki_prens_annesi Badem anldm cnm ozel ozamn uzun suredr bu operatörü kullaniyrm degistrmeyi düşünüyorum ama bakalm ☺️
Esdoel iki_prens_annesi benim kullandığım paket 60 TL üstü diye hatırlıyorum senelerdir aynı paket kullandığım icin indirim aldım aynı pakete eşim 55 ödüyor 20 GB ama ben 30 GB ta 44 ödüyorum
Esdoel iki_prens_annesi aynen ama ilk defa çıktı zam gelene kadar kullanicam daha da öyle indirimli paket görmedim 😂
Ebruli101 iki_prens_annesi tam bana göre yazıyor orda gösteriyor bende canım bi oraya bak istersen tanımlanmış bir paket varsa gösterir