Bizde konakla uğraştık durduk 🤦🏻♀️ Artık şey yapıyoduk mesela sabah 8 de zeytinyağı sürüyoruz başınada buzdolabı poşeti geçirip üstüne şapka takıyoruz saat 10 a kadar falan o bekliyor iyice yumuşuyor sonra tarayıp banyo yaptırıyoruz, böyle böyle geçti şükür 😪