kizlar 2019 da instegram da stroylerde gezinirken taç markasının nevresimlerinin çok uyguna indiğini gördüm. ve aldım internet sitesinden. araştırdım falan dolandırıcı olduğunu öğrendim. kargo kapıma geldi bende açmadım almayacağımı söyledim ve geri gitti. 3 gun sonra tekrar aradılar ve istemediğimi söyledim. öyle konu kapandı. bugün 0212 li numaradan bi bayan aradi ve kapıda ödemeli olduğu için sizin adınıza 97 tl ödeme gözüküyor. satıcı talep etmiş dedi. dedim öyle birsey olamaz tüketici hakem heyetine giderim bende dolandırıcı sayfaymış göz gore göre dolandirilamazdim dedim. bayan da o zaman icra takibi başlatmak zorundayız dedi. dedim istediğinizi yapın. öyle kapattım. böyle birşey mümkün mü ya ? 😤