NeslihanBusra Hanımlar bebeği böyle yapan var mı başımı ağrıyor acaba uzun süredir yapıyor anlam veremiyorum. İki eliyle başını tutuyor
Yedaarven NeslihanBusra Benim kızım epeydir yapıyo 6 buçuk aylık. Bi ara kulaklarını çekiştiriyodu başını da tutuyodu ağlayarak uyanıyodu sürekli, doktora götürmüştük bi sıkıntı çıkmamıştı dişten olabilir demişti..
Duyguxxx NeslihanBusra bende bu durumdan çok tedirgindim ve tesadüfen bi yerde okumuştum canım dişi çıkan bebekler kulak ve başıyla çok oynarmış. Belki bu sebepten olabilir.🤷🏼♀️
Yedaarven NeslihanBusra Biz çocuk doktoruna gitmiştik normal muayene etti bi sıkıntı görünmüyo ama bide kbb baksın dedi ona götürdük oda enfeksiyon yok dedi dişlerindendir büyük ihtimal dedi kulakları kaşındıkça öyle yapıyolarmış.