Masalinaaa Canlarım 19 günlük bebeğim var bende grip oldum ona bulaşmasından korkuyorum ne yapmam lazım ne yiyip içeyim gaz yapmasın bebege diye herseyi de yiyemiyorum kolik bizimki biraz önereceginiz ne var ?
Deletedmom_21 Masalinaaa kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap iyi gelir
Sarew Deletedmom_21 Ben yaptığımı söyleyeyim size. Limon elma mandalina ayva karanfil tarçın bunların hepsini kaynattım bi kaç parçaya bölüp. Miktarını siz ayarlayın. Ilıdıktan sonra bi tatlı kaşığı balla günde 2 kere içtim. İlla aynı meyvelerin olması şart değil elinizde olan kış meyveleriyle de yapabilirsiniz ama limon karanfil falan kesin olsun. Birde pekmeye toz zencefil katıp yedim yatarken de.