HiraKayra Bizimde hep genzindeydi hırıltı . 2 kere antibiyotik kullandık . Ventolin şurup , mukotik şurup kullandik . Geçmedi bir türlü .
Bu sefer ki doktor 2 tane hava verdi . Biri Ventolin diğerinin adını unuttum yazıyordu kağıtta.
Ventolini bitene kadar ilk 3 gün 4 saatte bir sonrasında 6 saatte bir kullandık . Diğer havayı da sabah akşam 3 gün kullandık . Antibiyotigi de yine bitene kadar. Burnunu aspiratör yerine şırınga ve serum ile açın . Aspiratör derindekini çekmez burnun ucuna geleni çeker . Şırınga ile burundan sikarsaniz genizden akip gider orda ki balgamı alır .