Deletedmom_21 İki doz oldum kol ağrısı dışında bişey yaşamadım ilk doz da 1 gün ağrıdı 2 doz da 3 gün sürdü ağrısı hatta vurulan yer hafif kızarıp şişmişti ilk dozda iğneyi hissetmedim ama ikinci doz azcık yakmıştı geçmiş olsun asi olan herkese 🙏
Umarım bir an önce biter diye umutla bekliyoruz 🙏