Elifmoms Merhaba arkadaşlar kızım 8 günlük 4 gündür kakasını yapmıyor. Sadece sabah ve akşam 30 cc mama veriyorum onun dışında beslenmesi anne sütü. Normal bir durum mu acaba kabız mı oldu var mı böyle bir şey yaşayan
Masalinaaa Elifmoms idrar yapıyormu bizimkide yapmadı Birgün hiç sarılık çıktı malesef idrarını da takip edin
Aryaa1309 Elifmoms benim bebeğim de 6 günde bir yapıyor. O yüzden doktora götürdük eğer kakası katı değilse 10 güne kadar da normal, bu durum genelde anne sütü ve mama içen bebeklerde daha çok görünüyor dedi.
Elifmoms Masalinaaa idrar yapıyor günde 4 5 kez dolu bez alıyorum yeterli sanırım. Geçmiş olsun iyidir inşallah şuan
Elifmoms Aryaa1309 doğduğu ilk 3 4 gün yaptı gayet normaldi günde 4 5 kez kakalı bez aldık sonrasında yapmadı işte ama kabız gibi bir belirtisi de olmayınca tedirgin oldum biraz
Aryaa1309 Elifmoms çok huzursuz mu? dediğim gibi biz o yüzden götürdük yaptığı zaman kakası katı değilse korkma dedi. İçiniz rahat değilse bi sorun istersen