Kızlar uzun zamandır pişikten muzdariptim. Bir çok marka bez denedim bir çok çeşit krem denedim ama nafile. Sonunda buldum!!!!
kakao yağı….
benim doğum yapmadan bir ay önce göğüs ucu yarası olursa diye kullanmaya başlamıştım. Çok şükür hiç yaşamadım onu. Ama iki gündür bu yapı bebeğimin pişiği için kullandım. Sonuç muhteşem. Boşuna beklemişiz ve kremelere para vermişim