Gzdyz Bebeğim 4 aylık ve iri bir bebek hiçbir mont olmuyor astronot normal ne giydiriyorsunuz merak ediyorum tavsiyesi olan var mı
Yamanikomm Gzdyz 6 aylik.astronot var birde hm den hodie tarzi aldim gayet kullanisli normal mont bebeklere cok kullanisli olmuyor yurumen bebelere yani🤪
Alpbeybi Gzdyz 4,5 aylık, ben hm den 2 tane astronot aldım. Biri şişme mont gibi, biri sweatshirt hodie gibi içi tüylü. 4-6 kullanıyorum şua ama benim bebe minyon. Siz 6-9 ya da 1 yaş bakabilirsiniz olmaz mı?
Gzdyz Alpbeybi öyle bakayım astronot alıyorum büyük beden kolları çok uzun oluyor kendi bedenini alıyorum küçük geliyor bir türlü bir şey bulamadım 😀