Kızım 19 aylık 9 aylıktan beri yürüyor ama parmak ucuyla yürüyor Doktora götürdüm bugün çocuk nöroloji gördü görünüş olarak bişey yok sosyal de bi çocuğa benziyor biz her ihtimale karşı bakalım yinede dedi mr istedi birde kn tahlil vs istedi daha önce böyle bi durum bşına gelen var mı