Asyam140820 Hangi marka ve modeli aldınız kızlar kafam çok karışık ev botu ayrı dışarı ayakkabısı ayrı mı almalıyım yoksa aynı ayakkabı modelinden 2 tane alıp evde ve dışarda mı kullanmalıyım önerisi olan anneler koşun yardıma 🙋♀️
Mircet Asyam140820 yaz dönemine geldi kızımın yürümesi o yüzden evde ayakkabı tercih etmedik doktorumuzda hatta çorap bile giydirme iyice alışana kadar dedi.Vicco yazlık ayakkabı ve bir spor ayakkabı almıştım.
Umay_ Asyam140820 evde altı kaydırmaz patiklerden kullanmanızı öneririm. İlk yürümeye başladığında mümkün olduğunca ayakkabı kullanmamak gerek. Hatta çıplak bassın diyor doktorlar ama mevsim uymuyor. O yüzden patik iyidir. Kokopatik öneririm. Gayet kullanışlı oluyor ilk adım için. Dışarı ayakkabısı olarak da klasik olacak aama kesinlikle vicco bakın. 😊
1lina1anne Asyam140820 evde hicbisey kullanmayin ozellikle patik disari icinde vicco oneririm ileridr cok cekersiniz patik falan bebegin ayaklari ice basabilir dr bize yere bassin corap dahi giydirme dedi ama ince bi corap giydiriyorum kisin
Mnurr Asyam140820 Ben ev botu ve dışarı için ayrı aldım 11 aylık 9 aylıktan belli dışarı ve ev için kullanıyorum dışarıya çıkıvamız zaman ayakkabıyı gyince biliyor ve hoplaya zıplaya bi hal oluyor
Asyam140820 Teşekkür ederim evde çorap kullanıyorum genelde ayakkabıya alışsın die dedim ama doktor hiç demedi bana yürüme sürecinde vicco alıyoruz o zaman çok teşekkür ederim hepinize ❤️🥰
eceunverkanra Asyam140820 Ben de cok arastirdim adidas mi alsam dedim ama sanirim vicco alacagim oglum hasta oldu henuz gidip bakamadım ama vicco cok tavsiye ediliyor