Slm anneler benim kızım 18 aylık park beşikte yatıyor odası ayrı emdigi için aynı odada yatıyoruz ben montessori yatak almak istiyorum kızıma ama kararsız kaldım tek kişilik baza mı alsam montessori ytak mı alsam hangisi daha kullanışlı olur sizce ? Yada park yatakta yatmaya devam mı etse lütfen bana bir fikir verin çok kararsız kaldım ?