Merhaba bebeğim tam 9 aylık. Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadık ek gıdaya geçişte. Bir haftadır burnu akıyor ateşleniyordu. Bununla birlikte kaşıkla beslenmeyi de reddetmeye başladı. Şuan sadece beni emiyor. Kesinlikle başka hiçbir şey yemiyor. Elimle yedirmek istiyorum istemiyor. Kendi önüne koyunca da kuş kadar zaten yarısından çoğu dökülüyor yani doymuyor. Aç kalıyor ve sürekli huzursuz. Ne yapabilirim tecrübe etmiş anneler fikir verir misiniz 😟