Ekvatoral Havvakck 3 saate bir veriyorum demiştim ben doktorumuza uygundur demişti. Hatta geceleri bu süre 4-4.5 buluyor. Dört ay bitti gündüz 3.5 saat arayla vermeye başladım.
Cansuukoosee Havvakck ben o zaman 2 saate bir içiriyordum 6.aydan sonra 3 e doğru çıktım çünkğ anca acıkkyordu her bebek farklı deneyerek yapmlısın canım bazen 2 ver bazen 3 hangisini güzel iştahlı yerse öyle devam edersin
ipekk05 Havvakck kaç saatte bir içiyo canım bende sütümü sağıp veriyorum yarın tam 4 aylık olucaz iki saatte bir 90 içiyo benimde