Eymosumm ilk üç gün zor geliyor fakat sonra alışıyorsunuz ve hiç bırakmak istemiyorsunuz onu söylemeden geçemicem .
ben korona oldugum için bıraktım bir süre
iki ögün beslenme şekli bu sabah kahvaltısını ne kadar geç yaparsanız okadar iyi ben 12-1 arası yapıyordum ve yulaflı yumurta (yulaf ve yumurta birleşince acayip tok tutuyordu) domates salatalık vs vs peynir işte tabagımı bolca dolduruyordum ekmek belki 1 dilim tam bugday olucak
ara ögün olarak 1 tabak karpuz veya kavuz yiyordum veya farklı meyve veya kuruyemiş işte ara ögüne ne koyarsanız
akşam yemegini en geç 6/7 arası yemen lazım yine istedigin bir sulu yemek bulgur pilavı falan corba yogurt yine doyurucu ekmek yok tabi ve günlük 2-3 litre su zamanınız varsa yürüyüş bu arada aburcubur ekmek hamur işi yeme cok güzek kilo verirsin🤌🏻