eski işyerimden sabah 8 akşam 6 müşteri hizmetleri temsilciliği iş teklifi geldi Sadece öğlen yarım saat yemek molası var başka yok işe çok ihtiyacım var maaşı da güzel ama bebekle yapabilir miyim tereddüt ettim şimdi tam oyun zamanı ilgi bekliyor bu şekilde çalışan varmı bebeğini bırakıp giden anneler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim