Yasmineee Ben işitme engelliyim gayet sağlıklıyım hiç moralını bozma duymazsa bile güzel ayrı bir dünya yaşıyorum her şeyin bir çaresi var işitme cihazı var koklear implant var şükür ki Anne babana, vatanına milletine hayırlı bir evlat ol, ömrün uzun bahtın açık Allah analı.babalı büyüsün mutluluğuunuz daim olsun ömrünüz sağlıklı.gecsin merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz ?