Havvam aynı problemi bizde yaşadık 2 aylık olduk hala daha da aynıyız 😑 Bunun için doktora da götürdük ama bebek bu uyumaması normal gaz için ise damlalar tam olarak geçirmez gazı ncak 3 aydan sonra bağırsaklar olgunlaşmaya başladıkça yavaş yavaş yok olur dedi😶 ayrıca bebeğiniz erkek mi bilmiyorum ama erkek bebeklerde daha fazla gaz problemi yaşanıyor maalesef