[silindi] Selam anneler, ben bio natural cirtli bez kullaniyorum 5 numara kulot bezinin kalibi nasil kimisi dar demis ama buyuk mu almak lazım 6 numarasida cok buyuk olacak sanki
KoalaAnnesi19 inci_34 ben şuan 4 numara kullanıyorum böyle bir sorun yaşamadım cırtlı bezde mi oldu bu
sevimlienerji inci_34 aynen öyle inanılmaz kötü bir koku yapıyor hiç çekmiyor biriktirip taşıriyor. Bizde de aynı sorun oldu bıraktık
[silindi] sevimlienerji Ben prima premium care ve bio naturali gece bezi olarak kullandim uzun bi sure. Hic yasamadik boyle bi sorun.
[silindi] sevimlienerji Bozdular mi naptilar ben onceden stok yapmıştım. Simdi bitiyor stogum ama bio natural kulot bez almak istiyorum bu sefer ama kalip degisir mi emin olamadim