aysenuryusufeymen Sütüm az olduğu için arada mama vererek doyuruyorum fakat mamadan sonra kusuyor ve tekrar emmek istiyor Sizce emzirmeli miyim yoksa midesinin sakinleşmesini mi beklemeliyim ?
Lulemom aysenuryusufeymen fazla geliyorsa kusuruyordur. Tekrar emzirirsen bu kısır döngüye girer. sürekli kusar. Kaç aylık bilmiyorum ama bebekler aç oldukları için sakinleşmek içinde emmek ister. Emzik dene istersen
bidibidibidi aysenuryusufeymen fazla gelirse kusar. Daha fazla verme. Mama 90 veriyorsan örneğin 60 vermeyi dene. Azalt yani. Meme yerine emzik demeyebilirsin
aysenuryusufeymen Lulemom 27 günlük canım emzik almıyor. Biraz oyalayıp emzirdim sakinleşti şuan ama bazen emmek için öyle ağlıyor ki kıyamıyorum.